"Creaclub in de Herberg"

Onze Creaclub heeft zich aangesloten bij het Ouderenfonds. Greet van Schaik was daarbij de initiatiefneemster. Die aansluiting heeft zo zijn voordelen. We worden voorzien van een clubblad, krijgen gratis patronen toegestuurd en posters om op te hangen. Dat gaan we nu nog niet doen, maar volgend jaar vast wel.

We heten nu officieel: Creaclub in de Herberg. Wie eens wil komen kijken: loop gerust (vrijblijvend) binnen. Het is altijd puur gezellig. En – zoals iemand het afgelopen woensdag nog formuleerde – het is zo fijn om lief en leed te kunnen delen. Naar elkaar luisteren, advies krijgen, horen dat anderen met dezelfde probleempjes kunnen tobben: het helpt, het troost en het geeft een gevoel van verbondenheid.

Er wordt gehaakt, gebreid, kaarten geborduurd, maar vooral naar elkaar geluisterd. Het is een goed gevoel samen te werken aan allerhande leuke handwerken.

Afbeelding invoegen

De opbrengst van het handwerken komt geheel ten goede aan de kerk.

Restjes wol of stof welkom!
De creaclub probeert met zo min mogelijk investering een zo groot mogelijke opbrengst voor de kerk te krijgen. Het is dan ook erg prettig als mensen ons restjes wol, stof of borduurwerk brengen. Ook breiwerkjes of borduurwerkjes die halverwege zijn, kunnen we wellicht afmaken. Ook lontwol om te vilten is meer dan welkom, evenals materiaal om kaarten te maken.
De creaclub groeit inmiddels gestaag! En wat er zo prettig aan is: geen verplichtingen.

Elke woensdag is er van 10.00-12.00 uur gelegenheid om met elkaar in de Herberg bezig te zijn. De één breit, de ander haakt en sommigen werken met vilt of papier. We omarmen elke vorm van creativiteit.
Soms loopt er iemand spontaan binnen met een goed idee, dat is ook héél prettig!
Contactpersoon: 06-40820614

Zie ook het fotoalbum.

U bent van harte welkom!