Dit is een verzamelpagina voor alle actuele activiteiten, welke voor kinderen in onze parochie georganiseerd worden.

Palmpasenstokken maken

Voorafgaand aan de Palmpasen viering op zondag, er is voor de kinderen weer gelegenheid om gezamenlijk een eigen Palmpasenstok te maken.

Kinderen onder de 8 jaar (met begeleiding) zijn van harte welkom. Neem zelf een houten kruis mee en eventueel wat lekkers voor aan de stok. Wij zorgen voor versierselen en een broodhaantje.

Je bent om 8.45u welkom en om 10.00u lopen we in processie in de Palmpasenviering mee.
Aanmelden kan via: kinderkerk.parochienieuwvennep@gmail.com

(Kinder) kruisweg

Op Goede Vrijdag is er om 15.00u de kruisweg voor kinderen en hun ouders. Op een voor kinderen begrijpelijke manier worden de kruiswegstaties uitgelegd. Ook volwassenen zijn hier van harte welkom bij!

Eieren zoeken na viering 1ste Paasdag

Op Eerste Paasdag is om 10.00 uur de viering. Voor de kinderen is er dan ook kinderkerk tijdens de viering. Dan wordt het Paasfeest speciaal voor kinderen uitgelegd. Aansluitend aan de viering mogen de kinderen in de binnentuin van De Herberg eieren gaan zoeken die daar verstopt liggen.

We zien je graag!

Afbeelding invoegen