Zanggroep Zing mee! is een "apart koor" binnen onze parochie.
Het is een koor, bestaande uit koorleden van de diverse koren uit beide parochies en parochianen die van zingen houden. Petra Cappendijk geeft leiding aan dit koor.

Voor dit koor wordt niet gerepeteerd maar kan men spontaan aansluiten voorafgaand aan de viering waarin het koor de zang en muziek verzorgd.
Het was een koor dat uit koorleden van andere koren bestond maar inmiddels is iedereen die van zingen houdt en de zang in de kerk wil ondersteunen van harte welkom om mee te zingen met dit koor. Daarom is met ingang juli 2023 de naam van het koor ook veranderd in gewoonweg "Zanggroep Zing mee!".

U bent van harte welkom om lekker mee te zingen met dit koor. Voor data dat het koor zingt: kijk op de website of in het Parochienieuws. Bij de vieringen staan ook de koren vermeld.

li: Dirigente Petra Cappendijk